Stylové auto-moto oblečení a doplňky.
Jedinečné motivy, detailní grafika, autentické nápisy a kvalitní digitální potisk!
Trička i hrnky vyrábíme a odesíláme obvykle do 4 pracovních dnů.
Spousta nových motivů motocyklů, zásilkovna, balíkovna dopravy ZDE
Neplatí pro zasílání zásilek mimo ČR.
Velkou většinu triček držíme skladem. Tričko objednáte (následně vám přijde na Vámi zadaný email potvrzení o objednávce), následně tričko do 48 hodiny s výjimkou dovolených, víkendů a svátků vytiskneme, zabalíme a posíláme přímo k Vám. Jako dopravce využíváme Českou poštu a Zásilkovnu. Objednávka Vám bude z pravidla a dlouholetých zkušeností doručena následující pracovní den po odeslání. Z vlastní zkušenosti doporučujeme v prosinci, během Vánočních nákupů objednávat trička s předstihem, dopravce může být totiž zahlcen a doba dodání se může i přes garanci dopravce protáhnout :-).
Další informace
*Platí pro balík do ruky.
Neodhadli jste velikost, nebo jste objednali nevhodný dárek a chcete tričko vrátit ve 14 denní lhůtě? Postupujte dle následujících pokynů:
Výměna velikosti
Adresa pro zaslání zboží:
Michal Vavřač - BVPRINT
Stará pošta 751
664 61 Rajhrad
Do balíčku ideálně přiložte kopii faktury a na ní, nebo k ní společně do balíčku přidejte žádost za jakou velikost, případně barvu chcete tričko vyměnit a zpáteční adresu, pokud chcete tričko zaslat jinam, než byla adresa původní. Tričko Vám v co nejkratší lhůtě vyrobíme a zašleme nové.
Pro výměny triček se řídíme standardní zákonnou lhůtou pro reklamace a to 30 dní, avšak se snažíme vyřizovat reklamace co nejdříve.
Vrácení trička v zákonné do 14 dnů
Adresa pro zaslání zboží:
Michal Vavřač - BVPRINT
Stará pošta 751
664 61 Rajhrad
Do balíčku ideálně přiložte kopii faktury a na ní, nebo k ní společně do balíčku přidejte odstoupení od kupní smlouvy a číslo účtu, kam chcete zaslat částku. Částku Vám neprodleně od přijetí zásilky, v co nejkratší lhůtě (dle zákona 14 dní) zašleme na uvedený účet.
Každé objednávky si opravdu vážíme. Není to klišé, ale přístup lidí, kteří své výrobky vyrábí (a následně expedují) vlastní rukou.
Jen pro vaší informaci - expedice jedné zásilky obnáší:
Tedy poměrně dost práce s přípravou. Pokud si zásilku nepřevezmete a ona se nám vrátí zpět, tak dochází k nárůstu našich nákladů nejen o zbytečnou práci uvedenou výše, ale následně ještě o rozbalení (vyhození obalového materiálu), kontrolu zboží před jeho vrácením do skladu a následné storno daňových dokladů, které byly již vystaveny. Velké eshopy takto ztrácí miliony korun ročně, menší firmy to může poškodit až fatálně.
Ač vysloveně neradi, zasíláme naše zboží zabalené i v PE folii, a to kvůli tomu, aby k vám dorazilo pokud možno neporušené a mohli jste si užít radost z jeho rozbalování. Jedna nevyzvednutá objednávka (byť následně objednaná znovu) znamená tudíž také určitou zátěž pro životní prostředí.
Jelikož jsme v takovém případě situaci nezavinili, musíme přenést tyto zbytečně vytvořené náklady na vás, a zaslat vám fakturu na úhradu poštovného a balného. Věříme, že tento krok vzhledem k řečenému chápete.
Nechceme trávit ani svůj, ani váš čas případnými diskusemi o tom, proč tomu tak je. Proto vás chceme požádat, abyste si důkladně promysleli způsob objednání a platby a pokud si nejste jistí tím, že zakázku včas převezmete, doporučujeme zvolit jiný způsob platby.
O co se opíráme
Pokud byste měli nějaké pochybnosti o tomto našem postupu, tak vězte, že se plně opíráme o současnou právní úpravu, citujeme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
“Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.”
Nepřevzetí zásilky tudíž NENÍ odstoupením od smlouvy, nýbrž její faktické porušení.
Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete v případě nezastižení vyzvednout na vašem odběrném místě české pošty. Pokud k tomu nedojde, máme 2 možnosti, jak situaci vyřešit:
1. Došlo k nedorozumění a vy stále o objednávku máte zájem:
V tom případě nás, prosím, kontaktujte. My vám pošleme údaje pro platbu předem a objednávku velmi rádi znovu zašleme. Cena objednávky bude ovšem navýšena o přiměřenou kompenzaci za předchozí nevyzvednutou zásilku.
2. O objednávku skutečně nemáte zájem:
I když nás tento stav skutečně mrzí, tak se jím musíme zabývat. Ta situace je ovšem poněkud komplikovanější. Jak píšeme výše - nepřevzetí zásilky neznamená, že došlo ke zrušení objednávky nebo k vašemu odstoupení od kupní smlouvy. Jediné, co se v tu chvíli stalo je, že došlo dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový) k porušení kupní smlouvy z vaší strany.
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Pokud tedy nedošlo k písemnému či telefonickému kontaktu s naším eshopem a k nastavení jiných parametrů objednávky (žádost o změnu či stornování objednávky) – a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě, má náš eshop dle zákona právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tzn. od vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, neboť došlo k porušení kupní smlouvy.
Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době – vyhnete se tak komplikacím.
Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (kartou nebo jinak online), stačí nás kontaktovat.
Nezaplacení kompenzace
Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Nemáme nezodpovědné zákazníky, nicméně nastane-li podobný problém , dávají nám aktuálně platné zákony České republiky možnost se efektivně bránit.
Porušení platné smlouvy lze řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.
Body 1 i 2 jsou zdlouhavé, nikterak příjemné, zato velmi efektivní. Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.
Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:
„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený.“Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“
My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci nákladů na poštovné a balné.
Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vysvětlili.
Pokud stále něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte se na nás obrátit.